lördag 13 april 2013

Kul ljusstakar...

...eller kulljusstakar,
 i ny kostym à la eLLeN.


Ingen färg eller kombination är omöjlig.


Handmålade av mig, i alla möjliga och omöjliga färger och kombinationer...



...bara fantasin sätter gränsen.

Ljusstaken är tillverkad av trä, är ca 7,5 cm hög 
och har en ljushållare av metall i ljushålet.
Handmålad av mig och kommer alltså att finnas i en mängd olika kulörer.
Målar också i färg efter önskemål.
Alltså en unik ljusstake för just Dig
Just nu finns de färger som syns på bilderna
och de kostar 
65:-/styck 
(+ frakt) eller hämt i butik.


1 kommentar:

  1. Jag blir så himla inspirerad av din blogg! Den är jättefin och kreativ och du gör verkligen saker som jag själv älskar, måste bara berätta det och att jag tänker följa din blogg :)

    SvaraRadera