onsdag 12 juni 2019




Hej alla!
Det var väldigt längesedan...jag fick hastigt avsluta mina arbeten och ha eLLeN vilande pga sjukdom, som jag råkade på förra våren. Nu mår jag bättre och känner att kreativiteten och skapandet börjar leta sig fram igen. Jag har börjat röja och städa i syrum och lilla butiksutrymmet men kommer inte att ha någon fysisk butik, utan försöker leta mig fram till något som ska passa, mig, hälsan och orken.
Jag behöver plats och tycker att det nog finns en del saker som är för bra för att kasseras och kanske är det då någon som är intresserad av t ex solskydd... Har sänkt till halva priset på de som finns kvar ev. frakt tillkommer men det går givetvis att hämta här hos mig. 

Nå mig, kan ni göra på mailen, 
ateljeen@hotmail.com 
eller på instagram där mitt konto heter 
lisaoellen

På återseende /lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar